Zgłaszanie Reklamacji
Oferowane produkty posiadają 24-miesięczną gwarancję (za wyjątkiem zakupów B2B - na firmę lub do użytku progesjonalnego - w tym przypadku udzielana jest 12 miesięczna gwarancja) z wyłączeniem producenta Kraft&Dele, który udziela 12 miesięcznej gwarancji niezależnie od formy zakupu. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz sprawny produkt. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, wymienimy towar na nowy. Po zakończeniu procedury reklamacyjnej, produkt zostanie dostarczony na wskazany przez Ciebie adres na nasz koszt.
Aby złożyć reklamację, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
-
Formularz Reklamacji Przygotuj formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki zwrotnej. Formularz powinien zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, numer produktu i/lub zamówienia, przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz datę wystąpienia wady.
-
Odesłanie Produktu Odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/ paragonu zakupu prosimy wysłać dowolnym spedytorem na swój koszt. Koszty wysyłki zostaną zwrócone po uznaniu reklamacji.
-
Wysyłka Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
BartHome Bartłomiej Chrapek
Maksymiliana Kolbe 53
43-331 Dankowice, Polskatel: 789673524, mail: barthome@interia.pl
Uwaga! Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, abyśmy sami odebrali od Ciebie reklamowany produkt.
Zwrot Towaru
Masz 14 dni na zwrot zakupionego u nas towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić produkt, przygotuj oświadczenie zawierające: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, numer produktu i/lub zamówienia, datę zakupu oraz informację o zwrocie i dane do zwrotu środków (numer konta bankowego). Dołącz oświadczenie do paczki i odeślij ją na swój koszt na nasz adres dowolnym spedytorem. Zwrot pełnej wartości zamówienia nastąpi w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania przesyłki, na podany numer konta. W przypadku braku numeru konta, środki zostaną zwrócone przekazem pocztowym.
- Adres do odesłania zwrotu:
BartHome Bartłomiej Chrapek
Maksymiliana Kolbe 53
43-331 Dankowice, Polska
tel: 789673524, mail: barthome@interia.pl
Do paczki ze zwracanym produktem dołącz również wszystkie otrzymane akcesoria.